Pozáruční opravy
Jak vyřešit pozáruční opravu?
Stáhněte, vytisněte a vyplňte prosím protokol pro pozáruční servis. Protokol přidejte do zásilky na opravu a odešlete ji na adresu:
KAMÍR a Co spol. s r.o.SERVISFerd. Pakosty 1148395 01 Pacov
Tento protokol si můžete stáhnout ve formátu PDF nebo XLS. Protokol má dvě části.
Identifikace vlastníka (zadavatele opravy)
Zde uveďte:
- Svoji adresu.
- Název firmy a IČO, pokud je to relevantní.
- Kontaktní údaje (telefon, email), na kterých vás můžeme zastihnout.
- Způsob doručení zpět (pošta, osobní vyzvednutí, PPL, ...).
Informace pro produktu
Zde uveďte:
- O jaký produkt se jedná, značku, seriové číslo, pokud je to možné.
- Co nejpřesnější popis závady.
- Pokud vyplníte maximální cenu opravy a my jsme schopni za tuto (navýšení max 10%) nebo nižší částu produkt opravit, zahájíme opravu okamžitě.
Pokud cena opravy přesáhne vámi stanovenou mez, budeme vás kontaktovat na vámi zadaných kontaktech. Pokud cenu opravy nevyplníte, budeme vás kontaktovat vždy.