Využijte dopravu zdarma pro standardní zásilky při objednávce nad 2 500 Kč bez DPH v ČR a nad 5 000 Kč bez DPH na Slovensko nebo. Nabízíme také speciální dopravu zdarma v ČR pro rozměrné a těžké zboží, které je označeno symbolem speciální dopravy Speciální doprava při objednávce nad 60 000 Kč bez DPH.

Kamír & Co. spol. s r.o.

Jak řešit výměnu zboží

Sáhli jste po nevyhovující velikosti nebo barvě? Nevadí, zboží vám do 14 dnů od nákupu vyměníme za jiný kus. Možnost výměny platí pro všechny zákazníky, včetně těch nakupujících na IČO, pokud nejsou registrovanými obchodními partnery.

Výměnu je možné provést pouze za stejný typ produktu, který má také totožnou cenu. Lze tedy vyměnit např. špatně zvolenou velikost nebo barvu produktu. Nelze vyměnit zboží za úplně jiné s odlišnou prodejní cenou. Pokud si chcete vybrat úplně jiný produkt, zboží vraťte a vytvořte si novou objednávku.

 Jak postupovat při výměně zboží?

1. Online zadání výměny a přidělení čísla vratky

  • Registrovaní zákazníci: přihlaste se a přejděte do zákaznické zóny, kde můžete jednoduše zadat novou vratku a uvést, za jaké zboží chcete vracené zboží vyměnit.
  • Neregistrovaní nebo nepřihlášení zákazníci: využijte zákaznické zóny pro nepřihlášené zákazníky.

Pokud dáváte přednost ručnímu vyplnění formuláře, můžete si stáhnout a vytisknout formulář pro výměnu zboží ve formátu PDF, ten vyplnit a přiložit do balíku.

2. Příprava zboží a zásilky pro výměnu

Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.), nesmí jevit známky používání, opotřebení či poškození a musí být vráceno v původním obalu.

  • Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
  • Zásilku viditelně označte slovem VÝMĚNA  a přiděleným číslem vratky.

3. Odešlete zásilku na adresu

        KAMÍR a Co spol. s r. o.
        Ferd. Pakosty 1148
        395 01 Pacov

Zboží můžete také můžete zanést na kteroukoliv z našich prodejen/ poboček.

Prosíme vás, abyste zásilku neposílali na dobírku, protože taková zásilka bohužel nemůže být přijata a bude vrácena zpět. Náklady na vrácení zboží nese kupující, a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Děkujeme za pochopení a spolupráci!

4. Výměna zboží

Jakmile zboží obdržíme, zkontrolujeme jeho stav a připravíme k odeslání nový kus.

  • Nový kus bude zaslán stejnou cestou a na stejnou doručovací adresu jako původní objednávka. Pokud chcete změnit doručovací adresu nebo způsob doručení připište tuto informaci k vrácenému zboží pro výměnu.
  • Výměna zboží touto cestou je ZDARMA.

Váš spokojený nákup je pro nás prioritou!