Jak řešit reklamaci
Vážíme si Vašeho nákupu v našem e-shopu a chápeme, že občas může nastat situace, kdy není zboží v pořádku. Abychom Vám proces reklamace co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro Vás přehledný postup. Jsme tu pro Vás, abychom zajistili hladké a správné vyřešení každé reklamace.
Jak postupovat při reklamaci zboží?
1) Zadání reklamace a přidělení čísla reklamace
- Registrovaní zákazníci: přihlaste se a přejděte do zákaznické zóny, kde můžete jednoduše zadat novou reklamaci.
- Neregistrovaní nebo nepřihlášení zákazníci: využijte zákaznické zóny pro nepřihlášené zákazníky.
2) Příprava reklamovaného zboží a zásilky
- Zboží musí být při předání do reklamace hygienicky nezávadné, bez nečistot a kompletní včetně příslušenství. Předejdete tak prodloužení doby reklamace.
- Do zásilky vložte e-mail s potvrzením reklamace.
- Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
- Zásilku viditelně označte slovem REKLAMACE a přiděleným číslem reklamace.
3) Odešlete zásilku na adresu
KAMÍR a Co spol. s r. o.
Ferd. Pakosty 1148
395 01 Pacov
Prosíme vás, abyste zásilku neposílali na dobírku, protože taková zásilka bohužel nemůže být přijata a bude vrácena zpět. Náklady na vrácení zboží nese kupující, a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Děkujeme za pochopení a spolupráci!
4) Vyřízení reklamace
- Abychom mohli Vaši reklamaci co nejrychleji vyřídit, je důležité, aby nám reklamované zboží bylo doručeno do 14 dnů od vyplnění reklamačního formuláře. Pokud bychom zboží v této lhůtě neobdrželi, nebude možné reklamaci dále zpracovat.
- Jakmile od Vás obdržíme zboží, budeme vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a navrhneme způsob řešení
- Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, obvykle dříve než v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů. Tato lhůta začíná běžet dnem následujícím po obdržení zboží k reklamaci.
Pokud při převzetí zboží od dopravce zjistíte, že je obal poškozen, nebo porušen, doporučujeme Vám, abyste zásilku nepřebírali. Pokud se rozhodnete zásilku převzít, učiňte o poškození zápis do předávacího protokolu dopravce a poté nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Kontakty: reklamace@kamir.cz, +420 724 868 840.