Jak řešit reklamaci
Registrovaní zákazníci
- Registrovaní zákazníci mají možnost vyplnit formulář na našich stránkách ve své zákaznické zóně. Tím se k nám do systému reklamace zareistruje a je ji přiděleno reklamační číslo.
- Před odesláním zboží vytiskněte e-mail, který obdržíte po vyplnění reklamačního formuláře (nebo vyplňte reklamační list, který je ke stažení zde ve formátu Word nebo PDF)
- Nezapomeňte vyplnit přidělené reklamační číslo, a spolu se zbožím zašlete na naši adresu:
KAMÍR a Co spol. s r. o.Ferd. Pakosty 1148395 01 Pacov - Na balík napište slovo reklamace a číslo reklamace nebo nalepte vyplněný lístek.
- Jakmile obdržíme zboží, budeme vás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu a navrhneme způsob řešení.
- Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.
- Lhůta pro vyřízení reklamace začíná následujícím dnem po obdržení zboží.
- Pokud reklamované zboží neobdržíme do 14 dnů, bude reklamace považována za bezpředmětnou.
Neregistrovaní zákazníci
- Vyplňte prosím reklamační list, ke stažení zde ve formátu Word nebo PDF, a spolu se zbožím zašlete na naši adresu:
KAMÍR a Co spol. s r. o.Ferd. Pakosty 1148395 01 Pacov - Na balík napište slovo reklamace nebo nalepte vyplněný lístek.
- Jakmile obdržíme zboží, budeme vás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím emailu a navrhneme způsob řešení.
- Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.
- Lhůta pro vyřízení reklamace začíná následujícím dnem po obdržení zboží.
- Pokud reklamované zboží neobdržíme do 14 dnů, bude reklamace považována za bezpředmětnou.
Nejčastější důvody reklamace:
- nefunkční zboží
- mechanické poškození při přepravě
- nekompletní zboží
- zboží neodpovídající objednávce
Zboží k reklamaci předávejte vždy hygienicky čisté a kompletní včetně příslušenství. Předejde se tak prodloužení doby reklamace.
Doba pro zákonné vyřízení reklamace je 30 dní a začíná běžet následujícím dnem po převzetí zboží od doručovatele.
Pokud při převzetí zboží od dopravce zjistíte, že je obal poškozen, nebo porušen, zboží nepřebírejte a informujte o tomto naší společnost na e-mail reklamace@kamir.cz nebo tel. +420 724 868 840. Pokud se rozhodnete zásilku převzít, učiňte o poškození zápis do předávacího protokolu dopravce a poté nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky.