Pro doručení do Vánoc doporučujeme objednat zboží nejpozději 19.12., pozdější objednávky již nemusí být vyřízeny včas.

Využijte dopravu zdarma pro standardní zásilky při objednávce nad 2 500 Kč bez DPH v ČR a nad 5 000 Kč bez DPH na Slovensko nebo. Nabízíme také speciální dopravu zdarma v ČR pro rozměrné a těžké zboží, které je označeno symbolem speciální dopravy Speciální doprava při objednávce nad 60 000 Kč bez DPH.

Kamír & Co. spol. s r.o.

Jak řešit reklamaci

Vážíme si Vašeho nákupu v našem e-shopu a chápeme, že občas může nastat situace, kdy není zboží v pořádku. Abychom Vám proces reklamace co nejvíce usnadnili, připravili jsme pro Vás přehledný postup. Jsme tu pro Vás, abychom zajistili hladké a správné vyřešení každé reklamace.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

1) Zadání reklamace a přidělení čísla reklamace

2) Příprava  reklamovaného zboží a zásilky

  • Zboží musí být při předání do reklamace hygienicky nezávadné, bez nečistot a kompletní včetně příslušenství. Předejdete tak prodloužení doby reklamace.
  • Do zásilky vložte e-mail s potvrzením reklamace.
  • Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
  • Zásilku viditelně označte slovem REKLAMACE a přiděleným číslem reklamace.

3) Odešlete zásilku na adresu

        KAMÍR a Co spol. s r. o.
        Ferd. Pakosty 1148
        395 01 Pacov

Prosíme vás, abyste zásilku neposílali na dobírku, protože taková zásilka bohužel nemůže být přijata a bude vrácena zpět. Náklady na vrácení zboží nese kupující, a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.  Děkujeme za pochopení a spolupráci!

4) Vyřízení reklamace

  • Abychom mohli Vaši reklamaci co nejrychleji vyřídit, je důležité, aby nám reklamované zboží bylo doručeno do 14 dnů od vyplnění reklamačního formuláře. Pokud bychom zboží v této lhůtě neobdrželi, nebude možné reklamaci dále zpracovat.
  • Jakmile od Vás obdržíme zboží, budeme vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a navrhneme způsob řešení
  • Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, obvykle dříve než v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů. Tato lhůta začíná běžet dnem následujícím po obdržení zboží k reklamaci.

Pokud při převzetí zboží od dopravce zjistíte, že je obal poškozen, nebo porušen, doporučujeme Vám, abyste zásilku nepřebírali. Pokud se rozhodnete zásilku převzít, učiňte o poškození zápis do předávacího protokolu dopravce a poté nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Kontakty: reklamace@kamir.cz, +420 724 868 840.