Jak řešit vrácení zboží
Chápeme, že někdy nákup nesplní očekávání. Pokud nenakupujete na firmu, ale jste spotřebitel, máte možnost do 14 dnů od nákupu zboží vrátit a dostanete zpět své peníze. Níže najdete podrobný postup a podmínky pro vrácení zboží.
Storno objednávky před expedicí
Pokud chcete svou objednávku zrušit po odeslání před expedicí, stačí nám:
- Zavolat na číslo: +420 722 005 580 nebo +420 565 442 959
- Nebo napsat na e-mail: jaroslava.bartu@kamir.cz
Jak postupovat při vrácení zboží?
1) Zadání vratky a přidělení čísla vratky
- Registrovaní zákazníci: přihlaste se a přejděte do zákaznické zóny, kde můžete jednoduše zadat novou vratku.
- Neregistrovaní nebo nepřihlášení zákazníci: využijte zákaznické zóny pro nepřihlášené zákazníky.
2) Příprava zboží a zásilky pro vrácení
- Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) nesmí jevit známky používání, opotřebení či poškození a musí být vráceno v původním obalu.
- Do zásilky vložte dokument nebo e-mail s potvrzením vratky a kopii dokladu o koupi.
- Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
- Zásilku viditelně označte slovem VRATKA a přiděleným číslem vratky.
3) Odešlete zásilku na adresu
KAMÍR a Co spol. s r. o.
Ferd. Pakosty 1148
395 01 Pacov
Prosíme vás, abyste zásilku neposílali na dobírku, protože taková zásilka bohužel nemůže být přijata a bude vrácena zpět. Náklady na vrácení zboží nese kupující, a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Děkujeme za pochopení a spolupráci!
4) Vrácení peněz
- Nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží Vám vrátíme peníze na účet.
- Pokud jste při nákupu zaplatil(a) za doručení, proplatíme Vám částku odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy pro dané zboží.
Podrobné podmínky týkající se možnosti vrácení zboží najdete také v našich obchodních podmínkách.
Váš spokojený nákup je pro nás prioritou!